loading...
مطالب مفید
علی بازدید : 10 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

فکر کنم  علت اصلی که از زندگی لذت نمی بریم این هست که درست فکر نمی کنیم .  هر احساسی داریم به خاطر درک ما از وقایع هست .علت درست فکر نکردن ادراک نا صحیح ما هست.می خوای خطاهای ادراکی رو بشناسی ( منبع :  کتاب از حال بد به حال خوب نوشته دکتر دیوید برنز و ترجمه مهدی قراچه داغی )

ا- تفکر هیچ چیز یا همه چیز:

مثلا  زنی که رژیم لاغری گرفته بود پس از خوردن یک قاشق بستنی گفت: برنامه لاغری من دود شد و به هوا رفت. با این تفکر یک ظرف بزرگ بستنی رو تا آخر خورد.

2- تعمیم مبالغه آمیز :

 مانند راننده ای که در حال رانندگی پرنده ای به شیشه ماشینش خورد و گفت من خیلی بد شانسم پرنده ها همیشه به شیشه ماشین من می خورن.

3-فیلتر ذهنی:

تحت یک حادثه منفی همه چیز رو تار می بینید. وقتی همکارتون از شما انتقاد میکنه همه گفته های مثبت او رو از یاد می برید.

4-بی توجهی به امر مثبت:

با بی ارزش شمردن تجربه های مثبت اصرار بر مهم نبودن آن ها می کنید. این امر شادی رو از زندگی شما میگیره.

5-نتیجه گیری شتابزده:

1- ذهن خوانی : بدون بررسی کافی نتیجه می گیرید که کسی در برخورد با شما واکنش منفی نشان میدهد.

2-پیشگویی: بدون بررسی می گویید از عهده این کار بر نمی آیم. و مانند آن.

6-درشت نمایی :

مشکلات خود را در ذهن بزرگ و امور مثبت خود را کوچک جلوه می دهید.

7-استدلال احساسی:

 از احساس خود نتیجه گیری می کنیم . مثلا احساس نا امیدی می کنم پس حتما شکست خورده هستم و زندگی ام خوب نخواهد شد.

8-بایدها:

مثلا وقتی یک  قطعه  دشوار پیانو را می نوازید و مثل بقیه اشتباه می کنید. به خودتون میگید نباید این قدر اشتباه می کردم.این باعث احساس نا امیدی در شما میشه.

9-بر چسب زدن:

 مثلا به جای این که بگویید اشتباه کردم میگید :من بازنده هستم.

10- شخصی سازی و سرزنش:

 مانند این که وقتی مادری از معلم فرزندش  شنید فرزندش درس نمی خوو نه خودشو مقصر دونست

 

علی بازدید : 128 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

خندیدن یک نیایش است
اگر بتوانی بخندی، آموخته‌ای که چگونه نیایش کنی

هنگامی که هر سلول بدن تو بخندد، هر بافت وجودت از شادی بلرزد،
به آرامشی عظیم دست می‌یابی!

کسی می‌تواند بخندد،
که طنز آمیزی و تمامی بازی زندگی را می‌بیند.

کوتاه‌ترین راه برای گفتن دوستت دارم لبخند است!

شادی اگر تقسیم شود، دو برابر می‌شود!
غم اگر تقسیم شود، نصف می‌شود!

همیشه با دیگران بخندیم و هرگز به دیگران نخندیم!

یادت باشه! انسان‌های خندان و شاد به خداوند شبیه‌ترند!

کمی موسیقی گوش کن، برقص، بخند (حتی به زور)، آنگاه بنشین و نظاره کن آثار شگرف همین حرکات به اصطلاح اجباری را!

فراموش نکن! همین لحظه را، اگر گریه کنی یا بخندی‌!
بالاخره می‌گذرد، امتحان کن‌!

بهشت یعنی، شادی، خنده، سرور و شعف‌!

علی بازدید : 72 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

اونقدر منفی بافی میکنی که افسردگی ات بیشتر میشه ، خودت رو از نظر روانی به جایی میرسونی که الان هستی برای شخصیتت ارزش قائل نیستی ؛ همه دلایل رو میاری تا خودت رو قانع کنی که باید خودکشی کنی.

علی بازدید : 672 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

مغز خود را فریب دهید!آیا هیچ وقت این تجربه را داشته اید كه وقتی در آخر هفته، به هفته گذشته نگاه می كنید می بینید كلی كار كه برای آن هفته در نظر گرفته بودید، ناتمام مانده یا اصلا شروع نشده است؟ وقتی شروع به كاری می كنید، زمان، ذی قیمت ترین چیزی است كه در دست دارید و نتایج حاصله مستقیما ناشی از چگونگی سپری كردن زمان خواهد بود. شما نمی توانید بیش از زمانی كه در اختیار هر كسی است، زمان بخرید و زمان همواره در عبور و گذر است. اما با این زمان محدود و حجم زیادی از كارها كه بر سرتان ریخته چه باید كرد؟ بهترین روش این است كه كارایی خود را بیشتر كنید تا در زمان كمتر، نتایج موثرتری به دست آورید. اولین قدم برای مدیریت بهتر این نعمت ارزشمند، یعنی زمان، فهمیدن این قضیه است كه در حال حاضر چگونه وقت خود را سپری می كنید. اگر برای مدت یك روز، صورت كارهایی را كه انجام داده اید همراه با زمان دقیق یادداشت كنید، نتایج فوق العاده ای درخصوص نحوه سپری كردن زمان خود به دست می آورید. سعی كنید یك روز كامل، زمان آغاز و پایان هر كاری را یادداشت كنید و فاصله زمانی هر عملی را به دست آورید. می توانید این كار را در ساعات كاری یا حتی در كل طول روز انجام دهید. در پایان روز، كل زمان های خود را در چند گروه كلی دسته بندی كنید. به این وسیله درمی یابید كه چند درصد از زمان شما به هر نوع كاری اختصاص یافته است. اگر می خواهید نتایجتان دقیق تر باشد، برای یك هفته این كار را انجام داده و درصد كل زمان گذرانده شده روی هر نوع فعالیت را به دست آورید. تا جایی كه می توانید به جزئیات توجه كنید.

علی بازدید : 5 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)
چگونه روز خود را شاد و پر انرژی شروع کنیم؟
اغلب صبحها که از خواب بیدار میشوید،‌ انرژی کافی برای یک روز کامل را ندارید و ممکن است احساس خستگی، خواب آلودگی و بی حوصلگی داشته باشید. ایران ناز، رعایت نکاتی که در این مطلب به آنها اشاره میکنیم، سبب میشود که شما روز خود را بهتر آغاز کنید.

همیشه سحرخیز باشید
افرادی که تا دیروقت بیدار می مانند و دیر می خوابند و بیش از نصف خوابشان را پس از ساعت پنج و نیم صبح می گذرانند، میزان بیشتری فست فود مصرف می کنند و بیشترین میزان کالری را بعد از ساعت ۸ شب مصرف می کنند. در تحقیق دیگری نشان داده شده است که موادغذایی که پس از ساعت ۸ شب مصرف می شوند، تاثیر بیشتری بر افزایش وزن بدن دارند. یکی از بهترین راه هایی که شما می توانید وزنتان را کنترل کنید، این است که شب ها زودتر بخوابید و صبح ها زودتر از خواب برخیزید.

خستگی بیش از حد نشان از پرخوری دارد
این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است که شما انرژی بدنتان را چگونه تامین و چه موادغذایی را مصرف می کنید. موادغذایی مغذی می توانند مغز شما را در وضعیت هوشیارتری قرار دهند و باعث شوند که شما بتوانید وزنتان را به سادگی کنترل کنید.

پروتئین را فراموش نکنید
مصرف پروتئین می تواند مغز و معده شما را قانع کند که شما سیر شده اید. گرسنگی ممکن است منجر شود تا شما به خوردن یک پاکت چیپس روی بیاورید. نتایج تحقیقی که اخیرا انجام شده نشان می دهد که افرادی که کمتر از ۱۵ درصد از کالری مورد نیازشان را با پروتئین تامین می کنند، بیشتر از سایر افراد که میزان پروتئین بیشتری مصرف کرده اند گرسنه می شوند. همین موضوع سبب می شود تا آنها به خوردن میان وعده های بیشتری روی آورند و اضافه وزن بیشتری پیدا کنند. خوردن تخم مرغ آب پز و ماست یونانی برای صبحانه می تواند کمک شایانی به کنترل اشتها در طی روز کند.

روزتان را با شکلات آغاز کنید
بله شما درست خواندید. یک تکه شکلات تلخ می تواند تئوبرومین مورد نیاز بدنتان را برای بیدار ماندن تامین کند و شما را در طی روز سرحال نگه دارد. همچنین شکلات سرشار از آنتی اکسیدان است و این موضوع ریسک ابتلا به حملات قلبی را در شما کاهش می دهد. از طعم خوب شکلات هم که نمی توان گذشت.

قهوه بنوشید
آخرین باری که شنیدید یک پزشک از کلمه معجزه استفاده کند چه زمانی بود؟ نیازی نیست که قهوه را کنار بگذاری و یا از نوشیدن آن احساس گناه کنید. تحقیقات اخیر نشان می دهد که قهوه تاثیر معجزه آسایی بر روی سلامت افراد دارد و می تواند ریسک ابتلا به سرطان پوست را تا ۲۰ درصد و حمله قلبی را تا ۲۵ درصد کاهش دهد. همچنین میزان مرگ بر اثر سرطان پروستات در مردان را تا ۶۰ درصد کاهش می دهد. سعی کنید قهوه را تلخ و یا همراه مقدار کمی شیر میل کنید، تا کالری آن را به حداقل برسانید.

موادغذایی تًرد مصرف کنید
خوردن یک سیب هنگام صبح می تواند برای شروع یک صبح پرانرژی موثر باشد. خوردن آن کمک می کند تا ماهیچه های صورت شما به صورت منظم در هنگام صبح کار کنند و شما هوشیارتر باشید. همچنین علاوه دریافت فیبر کافی، انرژی مضاعفی در طی روز خواهید داشت.

تختخواب را مرتب کنید
قبل از همه چیز مرتب کردن تختخواب، مانع از وسوسه شدن شما برای خزیدن مجدد به آن می شود. به اضافه اینکه برای مرتب کردن ملحفه دستها باید بالای سر رفته و ماهیچه های بازو را به فعالیت وا داشت؛ همین امر منجر به بالا رفتن ضربان قلب و هوشیار شدن شما خواهد شد.
علی بازدید : 5 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)



در بدن مراکزی وجود دارد که به آنها مراکز انرژی یا چاکرا گفته می‌شود. چاکرا کلمه‌ای سانسکریت به معنای چرخ است. چاکراها یا مراکز انرژی در حال چرخش هستند و بخش‌های بسیار مهمی از کالبد انرژی محسوب می‌شوند. همانند کالبد فیزیکی که از اعضای حیاتی و کم اهمیت تر تشکیل شده‌است، کالبد انرژی نیز دارای چاکراهای اصلی و فرعی و چاکراهای بسیار کوچک است. چاکراهای اصلی، مراکز انرژی در حال چرخش هستند که به طور معمول ۳ تا ۴ اینچ قطر دارند و اعضای اصلی و حیاتی کالبد فیزیکی را کنترل می‌کنند و به آنها انرژی می‌دهند. چاکراهای اصلی درست مانند نیروگاه‌هایی هستند که انرژی حیاتی را برای اعضای حیاتی و اصلی تامین می‌کنند. اگر این نیروگاهها به خوبی کار نکنند اعضای حیاتی ضعیف یا بیمار می‌شوند، زیرا برای درست کارکردن، انرژی حیاتی کافی ندارند.

قطر چاکراهای فرعی یک تا دو اینچ است و چاکراهای بسیار کوچک، بخش‌های کم اهمیت تر کالبد جسمانی را کنترل کرده و به آنها انرژی می‌دهند. چاکراها در داخل کالبد فیزیکی نفوذ می‌کنند و در ورای آن نیز امتداد می‌یابند.چاکراها از دو طریق “غدد درون ریز و سیستم عصبی” بر جسم اثر متقابل دارند. در مجموع بدن انسان هفت چاکرا دارد و هر یک از این هفت چاکرا با یکی از هفت غده بدن و همچنین با گروهی از اعصاب که شبکه نامیده می‌شوند مرتبط می‌باشد. هر یک از این چاکراها به یکی از قسمتهای بدن و وظایف مخصوص درون بدن پیوسته هستند که بوسیله شبکه عصبی یا غددی که به آن چاکرا مربوط می‌باشند کنترل می‌شوند.

همه احساسات ، ادراک ، آگاهیها و هر چیزی که ممکن است برای شما اتفاق بیفتد را می‌توان به هفت دسته تقسیم کرد و هر کدام از این دسته‌ها به یکی از چاکراها پیوسته ‌است . پس چاکراها نه تنها نماینده اعضای بدن شما هستند بلکه نماینده قسمتهای مخصوصی از حواس و ادراک شما نیز محسوب می‌شوند. وقتی شما احساس تنش می‌کنید ، این تنش را در چاکرای مرتبط با آن قسمت نیز احساس می‌کنید و این چاکرا و عضو مرتبط با آن دچار استرس می‌شوند. تنش در چاکرا بوسیله شبکه عصبی که به این چاکرا پیوسته ‌است مشخص می‌شود و به اندامی که توسط این شبکه کنترل می‌شوند انتقال می‌یابد.هنگامی که این تنشها برای مدت زمان طولانی و یا با شدت زیادی در شخص بماند علائم بیماری نمایان می‌شود. بیماری‌ها در اثر بسته شدن این مراکز انرژی پدید می‌آیند

وظایف چاکرا
۱)جذب، گوارش و توزیع پرانا ( انرژی حیاتی ) در بخش‌های مختلف بدن بر عهده آنهاست.

۲) کنترل، تقویت و مسئولیت درست کار کردن کالبد جسمانی و اعضای مختلف آن را برعهده دارند. غدد درون ریز به وسیله بعضی از چاکراهای اصلی تنظیم می‌شوند و انرژی می‌گیرند. با کنترل و دستکاری چاکراهای اصلی می‌توان غدد درون ریز را تحریک یا مهار کرد. تعداد زیادی از ناخوشی‌ها، تا حدودی ناشی از خوب کار نکردن چاکراها هستند.

۳) بعضی از چاکراها مراکز استعدادهای روانی هستند. فعال سازی چاکراهای خاص ممکن است باعث توسعه یافتن استعدادهای روانی خاص شود. برای مثال چاکراهای کف دست برای فعال کردن، آسانترین و امن ترین چاکراها هستند. با فعال کردن چاکراهایی که در مرکز کف دستها قرار دارند فرد می‌تواند توانایی خود را در احساس کردن انرژی‌های لطیف، هاله درونی، هاله تندرستی و هاله بیرونی توسعه دهد. این کار با تمرکز کردن به سادگی انجام می‌شود.



علی بازدید : 4 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

معتقد از هندوستان

می گویند زیبایی در چشمان بیننده است . من همیشه می دانستم که ما خودمان انتخاب می کنیم زیبایی را در مردم ببینیم یا نه ، اما " راز " درس خیلی مهمی به من آموخت : ما همچنین انتخاب می کنیم که دیگران زیبایی را در ما ببینند یا نه . 

من همیشه با ظاهرم و اینکه چگونه به نظر می رسم مسئله داشتم . فکر می کردم خیلی لاغر و  استخوانی هستم . نزدیکانم همیشه در مورد ظاهرم به من اطمینان و قوت قلب می دادند اما برای من کافی نبود . این احساسات رنج آور به این دلیل در من ایجاد میشد که فکر می کردم نسبت به  همسن و سالهایم جذابیت کمتری دارم .

اما ... راز آمد و زندگی ام را تغییر داد ! بعد از خواندن کتاب یک لیست از چیزهایی که در مورد خودم دوست داشتم تهیه کردم و هر روز احساس بهتری نسبت به خودم پیدا می کردم . همچنین فهمیدم که هیچ وقت با بدنم آنطور که باید با احترام رفتار نکرده ام پس شروع کردم به وقت گذاشتن برای لباس و آرایش و غیره . فکر میکنید چی شد ، حالا وقتی به آینه نگاه می کنم از آنچه می بینم لذت می برم . مردم به من می گویند همیشه زیبا به نظر می رسم !

ناخودآگاه درس دیگری هم دربارهء زیبایی آموختم : زیبایی قابل اندازه گیری نیست . زیبایی یا وجود دارد یا وجود ندارد . شما بیشتر یا کمتر از دیگران زیبا نیستید ، فقط می توانید زیبا باشید یا نباشید . این دیدگاه مرا با تمام افراد زندگی ام یکسان می کند  . 

متشکرم راندا ، تو یک زن زیبا هستی .

علی بازدید : 5 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

خوانندگان عزیز ، حتماً همهء شما برای ایمان به راز دلایل مخصوص خود را دارید . خب من هم داستانی دارم که می خواهم با شما قسمت کنم ، درسی از زندگی ، از عشق ، از تنهایی ، از با هم بودن و از عشق به خود .

از دوران کودکی ام ، این عبارت را می خواندم " اگر میخواهید دیگران عاشقتان شوند اول باید عاشق خودتان شوید " ، اما معنای واقعی این جمله را نمی فهمیدم . امروز ، تنها دلیلی که دارم این داستان را می نویسم به خاطر درک ِ واقعی این جمله است . من دوران کودکی بدی داشتم چون در تنهایی و افسردگی بزرگ شدم . هیچگاه یاد نگرفتم چگونه خودم و دیگران را دوست داشته باشم .

وقتی برای تحصیلات عالیه از خانه دور شدم ، زندگی با دوستانم به من کمک کرد تا زیبایی این جهان و مفهوم اشتراک و مراقبت را درک کنم . اما همچنان نمی توانستم خودم را دوست بدارم . من دختری قد بلند ، لاغر ، بور ، زیبا و باهوش هستم . من نقاشی می کنم ، آواز می خوانم ، می رقصم ، خوب آشپزی می کنم ، سخت کوشم و می دانم چگونه از خودم و دوستانم مراقبت کنم . اما به رغم تمام این تواناییها همچنان خودم را با دیگران مقایسه می کردم و نمی توانستم ببینم زندگی ام چقدر زیباست . کمترین اثری از قدردانی در وجود من نبود .

یک سال و نیم پیش ، پسری وارد زندگی ام شد . اول به قصد دوستی معمولی جلو آمد و بعد وارد زیباترین رابطهء زندگی ام شدم . ما همیشه و همه جا با هم بودیم . از داشتنش بسیار خوشحال بودم . احساس می کردم زندگی ام تبدیل به یک قصهء افسانه ای شده است . اما به خاطر افکار منفی خودم و توقعات زیادم ، هرگز نتوانستم با او خوشبخت باشم . از او می خواستم عشقش را به من نشان دهد و هرگز نفهمیدم که اول باید خودم و او را به همان شیوه ای که بودیم بپذیرم . به تدریج او از من فاصله گرفت و بعد از یک سال و نیم روزی رسید که او گفت دیگر نمی خواهد ارتباطی با من داشته باشد . 

سپس راز وارد زندگی ام شد و طولی نکشید که متوجه شدم چرا زندگی ام آنقدر سخت و دشوار شده است . امروز که به گذشته و رابطه ام با او نگاه می کنم ، می توانم عشقی را که او در تمام این مدت به من می داد حس کنم ، که در آن زمان به علت انتظارات بیش از حدم نمی توانستم حسش کنم . وقتی بیمار بودم از من مراقبت می کرد ، وقتی غمگین بودم مرا می خنداند ، وقتی گرسنه و خسته بودم برایم غذا می پخت ، وقتی حال و حوصله نداشتم برایم فلوت می نواخت ، مرا به دوچرخه سواری می برد . برایم هر کاری می کرد . هیچوقت به من نگفت دوستم دارد ولی ندانسته تمام آن عشقی را که در تصورم بود و آرزویش را داشتم به من می بخشید . و من آن عشق را حس نمی کرم چون خودم را دوست نداشتم .

امروز دیگر دوستم با من نیست ولی به خاطر وجود او بالاترین خوشبختی ِ این دنیا را شناخته ام - یاد گرفته ام که عاشق خودم باشم ! با اینکه دیگر نزدیک هم نیستیم ولی من هنوز عشقی را که او به من میداد حس می کنم . من باور دارم که این شناخت ، او را دوباره به من خواهد داد مثل همان روز اولی که فقط برای یک دوستی معمولی پا پیش گذاشته بود . انتظارات رابطه ها را از بین می برد ولی ما همیشه می توانیم عشق را در درونمان احساس کنیم . من با ایمان کامل تعالیم راز را دنبال می کنم و همیشه درخواستهایم اجابت می شوند . من مشتاقانه منتظرم و خودم را برای روزی که دوستم با یک لبخند و آغوش گرم بر خواهد گشت آماده می کنم .

از این فرصت استفاده کرده و از راندا برن و تمام افرادی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم به من کمک کردند تا زیبایی درونم را دوباره بشناسم و برای تمام احساسات زیبایی که مرا در مسیر موفقیت و عشق به حرکت در می آورند تشکر می کنم . خدایا به خاطر تمام چیزهایی که امروز دارم سپاسگزارم ، و نیز به خاطر اینکه مرا به این دنیای شگفت انگیز آوردی .

 

علی بازدید : 13 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

بنام خدایی که زن و مرد را با زیباترین تفاوت ها آفرید
مقدمه
مطالعه درباره تفاوت های زن و مرد می تواند روش های تازه ای را برای بهبود رابطه زناشویی روشن کند . آگاهی از این تفاوت ها به ما نشان می دهد که مسائل به وجود آمده در بین زنان و مردان مشابه اند و فقط مسئله زندگی خودمان نیستند و سبب ایجاد تغییر حیرت انگیز در رابطه و شروع عشق دوباره است . بدون داشتن این اطلاعات و موضوعات اصولا" نمی توان در زندگی زناشویی موفق بود . دلایل و مسائل زیادی موجب این تفاوت ها می شود . اعم از مسائل زیستی . نقش پدر و مادر . وضعیت تولد . ویژگی های اجتماعی و فرهنگی یا اثرات وسایل ارتباط جمعی و غیره .

زنانی که از طرف همسر خود درک می شدند خیلی بهتر وظایف زناشویی خود را انجام می دهند . وقتی مردان نمی توانند زنان خود را درک کنند از کوره در رفته و عصبانی می شوند و رابطه را خراب می کنند .
درک مرد از زن می تواند فقط شامل هم دردی فکری و صحبت کردن با او باشد و نیاز به حرکت جدی و راه کار دادن مردان را ندارد .
دل خوری زن با گوش کردن و بغل کردن و کنارش نشستن به راحتی انجام می شود . عشق حقیقی و بی توقع عشقی است که در صورت ناراحت بودن زن و ناسالم و ناشاد بودن او با محبت از طرف مرد درک شود . به جای ترک کردن و عصبانی شدن مرد می تواند در کنار زن مانده به او حس زیبایی بدهد و توقع جبران هم نداشته باشد و از او مراقبت کند . محبت و درد دل کردن مرد برای زن خیلی مهم است و به او آرامش می دهد . مشکلات زندگی می توانند از سویی اسباب رنجش شوند و از سویی به عشق و علاقه طرفین بیفزایند به کمک روش های جدید می توان مشکلات رابطه زناشویی را به شکل موفقی حل کرد .
وقتی مردان متوجه می شوند که اشکال در خودشان نیست بلکه در چگونگی درکشان از تفاوت هاست و زنان متوجه می شوند که شوهرشان کاملا" می فهمند که زنان چه احساسی دارند و که هستند . برای ثابت کردن حرف شان با آن ها نمی جنگند .

علی بازدید : 4 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

این عکس بدست عکاس کانادایی به نام کلاود دتلوف در 26 آگوست 1939 در بریتیش کلمبیا کانادا

از سربازانی گرفته شد که عازم جنگ جهانی بودند تا به ارتش بریتانیا بپیوندند.

آنها به سمت مقصدی سری رهنمون شده بودند.

در حال رژه، ناگهان پسری پنج ساله به نام "ویتی" دستان مادرش را رها کرد

و در حالی که به سمت پدرش، سرباز جک برنارد ، می دوید، این جمله را به زبان آورد:
 

"صـــــبر کــــن بابا"


در همین لحظه بود که عکاس دکمه شاتر دوربینش را فشرد و عکسی را خلق کرد

که نه تنها به شکلی گسترده در تمام دنیا منتشر شد

بلکه در تمام دوران جنگ در تمام مدارس بریتیش کلمبیا آویزان شد. 


لبخند جالب مادر ویتی، چهره مطمئن و مصمم پدر،

پس زمینه صف طولانی سربازان کانادایی و تقارن دستهای پدر، مادر و خود ویتی

به عکس جلوه ای هنری و ماندگار داده است.
 

صبر کن بابا

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 2,410